تماس با ما :09359196289

سایت زیبا ، حرفه ای
سایت زیبا ، حرفه ای
باما همواره صفحه اول گوگل باشید

بیشتر بدانید

چه نوع محتوایی در گوگل رتبه می گیرد؟ | پایگاه دانش میزبان‌فا

سایت های بسیاری وجود دارند که علیرقم حجم بالای تولید محتوا در آنها، مطالب منتشر شده در گوگل رتبه خوب یا مطلوبی نداشته و یا در سطح انتظارات نیست. باید توجه داشته باشید که در بین فاکتورهای موثر در رتبه گیری محتوا خود محتوا و چهارچوب آن بسیار تعیین کننده می باشد. به صورتی که در بسیاری از مواقع با رعایت اصول می توان رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل بدست آورد.

موارد دخیل در رتبه بندی نتایج جستجوی گوگل

طبق اطلاعات موجود و بدست آمده از منابع رسمی در حدود 200 فاکتور در تعیین رتبه نتایج گوگل دخالت دارند. این 200 فاکتور را می توان در قالب دو موضوع سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت مطرح نمود. در زیر به مجموعه عوامل کلی اشاره شده است:

موضوعی که در این مطلب در مورد آن صحبت می کنیم تماما به خود محتوا مربوط است و در واقع ما شرایطی را در نظر می گیریم که همه سایت های برای رقابت در نتایج گوگل شرایط یکسانی دارند و تنها خود محتواست که رتبه را تعیین می کند.

بهترین محتوا از نظر گوگل چیست؟

برای پاسخ به این سوال می بایست دو موضوع مهم را در نظر گرفت. موضوع اول این است که محتوا باید برای کاربر تهیه شود نه گوگل! همچنین می بایست یکسری الزامات فنی نیز برای دسترسی و تفهیم بهتر خزنده های گوگل در سایت رعایت شود. در واقع بهترین وضعیت زمانی است که ساختار صفحه با رعایت الزامات بوده و محتوای مورد نظر بیشترین جذابیت و استفاده را برای کاربر داشته باشد. در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چرا رضایت کاربر اهمیت بالایی دارد؟

چرا رضایت مخاطب اهمیت بالایی دارد؟

هر سایتی بر اساس بازدیدکنندگان و مخاطبان آن ارزش پیدا می کند. نتیجه بازخورد مخاطبان روی نتیجه کار  تاثیرگذار بوده و در طولانی مدت منجر به بالا رفتن ارزش و اعتبار سایت می شود. برای مثال اگر شخصی مطلب یا مطالبی از سایت شما را بواسطه ارزشمند دانستن آن بازنشر کند اینکار به عنوان لینک سازی طبیعی برای سایت شما خواهد بود که ارزش بسیار بالایی دارد. همچنین ماندن کاربر در سایت موجب پایین آمدن بانس ریت شده و سایت را برای گوگل قابل اعتمادتر می کند.

کسب رتبه خوب در نتایج جستجوی گوگل

در نظر داشته باشید هدف از این مطلب، بحث روی رتبه گیری صفحات محتوایی سایت است و در مورد کلمات کلیدی رقابتی و شاخص که روال رقابتی آنها متفاوت است صحبتی نخواهیم کرد. در نظر داشته باشید رقابت بر اساس رقبای سایت شما شکل می گیرد و هر قدر رقبای شما کارشان خوب باشد کار شما سخت تر خواهد بود. یک محتوای ایده آل می بایست شرایط زیر را داشته باشد:

با رعایت موارد فوق و انجام صحیح سئوی خارجی سایت احتمال موفقیت بسیار بالاست مگر اینکه سایت مشکلات دیگری داشته باشد. اگر در خصوص این مطلب و نتیجه گیری محتوای سایت تان در نتایج جستجوی گوگل – سوال، ابهام و یا نظری دارید آن را در بخش نظرات مطرح نمایید تا به آن پاسخ داده شود.

چه نوع محتوایی در گوگل رتبه می گیرد؟
5 (100%) 2 votes
هاست ایران اسورلد

عیسی نورانی

حدود 10 سال است که بــصورت تخصـصی و حـرفه ای در حـوزه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت مـی کند و تجربه همکاری با ده ها رسانه بزرگ اینترنتی را در کارنامه خود دارد. عیسی سالـــهاست که یکی از بـرتـرین ها در زمینه تولید محتوای حرفه ای مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجوگر در کشور است. همچنین حدود 2 سال است که بصورت جدی پروژه های سئو و بهینه سازی مجموعه اسورلد را مدیریت می کند.

نوشته های مشابه

ارتباط با ما

با ارسال یک پیام با ما در ارتباط باشید

اصفهان- بهارستان - خ الفت

Phone: 09359196289

Email: saeedmoh031@gmail.com